Sportski
kraći program![]() Današnji životni stil kojeg karakterizira užurbanost dovodi do veoma niske zastupljenosti tjelesnih aktivnosti u našem životu, pa tako i kod djece predškolske dobi. Znajući da su tjelesne aktivnosti važan korak u prevenciji prekomjerne težine djeteta, deformacija lokomotornog sustava i od oboljenja krvožilnog sustava, a i sada, već brojna istraživanja iz područja kineziologije govore u prilog korisnosti, odn.potrebe za tjelesnim vježbanjem u djece predškolske populacije, potrebno je motivirati djecu od najranije dobi da budu fizički aktivna. Stoga smo uveli sportski program u organizaciji zapo vrtića koji se temelji na potrebi djeteta za kretanjem putem igre i zabave kao osnovnoj aktivnosti djeteta u veseloj i opuštajućoj atmosferi bez naglašenih napora i opterećenja s krajnjim rezultatom. Sve to, uz poštivanje razvojnih karakteristika djece i razvojno primjeren program ima za svrhu poticanje cjelovitog razvoja djeteta. |
Ritmika i ples
![]() Cilj programa kreativnog plesa je približavanje plesne umjetnosti djeci kroz umjetnički doživljaj i izražavanje, stjecanje osnovnih znanja i vještina u plesu, otkrivanje i razvijanje plesne nadarenosti, poticanje stvaralaštva, te poticanje na međusobno uvažavanje i suradnju. Kroz program kreativnog plesa dijete razvija svoju kreativnost i maštovitost, sluh i ritam, te pamćenje i upoznaje se s osnovnim pojmovima u plesnoj umjetnosti. Putem ovog programa djeca će biti uvedena i u svijet glazbe, čime će razvijati daljnji senzibilitet za umjetnost i kulturu |
Dramski
program
![]() Pripremi
umjetničkog konteksta treba pristupiti stručno, nudeći promišljeno
bogatstvo raznih materijala i aktivnosti, jer upravo takvo okruženje
djecu poziva na igru i stvaranje. Predmeti svakodnevne uporabe u trenu
postaju poticaji i rekviziti kojima djeca nadograđuju svoju imitativnu
– simboličku igru u igru uloga (kuhača može postati čarobni štapić,
veliki sladoled, prekrivač za lutke plašt, a kutija s čarobna
škrinja s predmetima). Prihvaćanje djetetove prirodne kreativnosti,
koje tijekom odgojno – obrazovnog procesa dijete izražava, treba
pažljivo njegovati, poticati i razvijati različitim oblicima
izražavanja i stvaranja. Najveći značaj je u tome da dijete dobije
dovoljno ljubavi, slobode, zabave i moći. Djeca koja kroz različite
umjetničke aktivnosti kontinuirano uče različite modalitete verbalne i
neverbalne komunikacije, upoznaju se s različitostima i njihovim
vrijednosnim sustavima, kulturnim i civilizacijskim, lakše će i
konstruktivnije prihvaćati i razumijevati zajednicu i sudjelovati u
njenom životu.
|