Naslovnica          Naša vizija          Programi           Kontakti



    DJEČJI VRTIĆ "GUMBIĆ"

Učenje kroz istraživanje

Ponuda programa

   
Sportski kraći program



Današnji životni stil kojeg karakterizira užurbanost dovodi do veoma niske zastupljenosti tjelesnih aktivnosti u našem životu, pa tako i kod djece predškolske dobi. Znajući da su tjelesne aktivnosti važan korak u prevenciji prekomjerne težine djeteta, deformacija lokomotornog sustava i od oboljenja krvožilnog sustava, a i sada, već brojna istraživanja iz područja kineziologije govore u prilog korisnosti, odn.potrebe za tjelesnim vježbanjem u djece predškolske populacije, potrebno je motivirati djecu od najranije dobi da budu fizički aktivna.  Stoga smo uveli sportski program u organizaciji zapo vrtića koji se temelji na potrebi djeteta za kretanjem putem igre i zabave kao osnovnoj aktivnosti djeteta u veseloj i opuštajućoj atmosferi bez naglašenih napora i opterećenja s krajnjim rezultatom. Sve to, uz poštivanje razvojnih karakteristika djece i razvojno primjeren program ima za svrhu poticanje cjelovitog razvoja djeteta.   
Ritmika i ples



Cilj programa kreativnog plesa je približavanje plesne umjetnosti djeci kroz umjetnički doživljaj i izražavanje, stjecanje osnovnih znanja i vještina u plesu, otkrivanje i razvijanje plesne nadarenosti, poticanje stvaralaštva, te poticanje na međusobno uvažavanje i suradnju. Kroz program kreativnog plesa dijete razvija svoju kreativnost i maštovitost, sluh i ritam, te pamćenje i upoznaje se s osnovnim pojmovima u plesnoj umjetnosti. Putem ovog programa djeca će biti uvedena i u svijet glazbe, čime će razvijati daljnji senzibilitet za umjetnost i kulturu
Dramski program



Pripremi umjetničkog konteksta treba pristupiti stručno, nudeći promišljeno bogatstvo raznih materijala i aktivnosti, jer upravo takvo okruženje djecu poziva na igru i stvaranje. Predmeti svakodnevne uporabe u trenu postaju poticaji i rekviziti kojima djeca nadograđuju svoju imitativnu – simboličku igru u igru uloga (kuhača može postati čarobni štapić, veliki sladoled,  prekrivač za lutke plašt, a kutija s čarobna škrinja s predmetima). Prihvaćanje djetetove prirodne kreativnosti, koje tijekom odgojno – obrazovnog procesa dijete izražava, treba pažljivo  njegovati, poticati i razvijati različitim oblicima izražavanja i stvaranja. Najveći značaj je u tome da dijete dobije dovoljno ljubavi, slobode, zabave i moći. Djeca koja kroz različite umjetničke aktivnosti kontinuirano uče različite modalitete verbalne i neverbalne komunikacije, upoznaju se s različitostima i njihovim vrijednosnim sustavima, kulturnim i civilizacijskim, lakše će i konstruktivnije prihvaćati i razumijevati zajednicu i sudjelovati u njenom životu.