ustanova za odgoj i obrazovanje djece od jasličke do predškolske dobi
02
interakcijsko mjesto gdje vladaju komunikacija, suradnja, uzajamni osjećaji i pozitivno ozračje
03
dječji drugi dom-mjesto koje im pruža sigurnost i utočište osim njihovog doma i stvaranje interakcije i socijalizacije s odgojiteljom i ostalom djecom
04
poticajno mjesto za izražavanje kreativnosti, rješavanje problema, kretanje i kreiranje, obrazovanje i igranje
About Us
NAMJENA DJEČJEG VRTIĆA: -child care(briga djece zaposlenih roditelja) -preschool education(odgoj i obrazovanje za cijeloukupni djetetov razvoj) -glavna svrha vrtića je pružiti sigurno, poticajno i podržavajuće okruženje u kojem djeca mogu razvijati fizičke, emocionalne, socijalne, kognitivne i kreativne sposobnosti.
1. Razvoj cjelovite osobnosti: Rad na emocionalnom, fizičkom i socijalnom razvoju djece s ciljem oblikovanja samopouzdanja, samopoštovanja, empatije, prilagodljivosti, odgovornosti...
Poticaj kreativnosti i istraživačkog duha: Kroz slobodnu igru i umjetničke aktivnosti, djeca razvijaju maštu. kreativnost i znatiželju.
3. Promicanje zdravlja i tjelesne aktivnosti: Poticanje zdravih navika i fizičke aktivnosti važnih za razvoj motoričkih sposobnosti.
4 . Individualni pristup: Prilagodba programa specifičnim potrebama i sposobnostima svakog djeteta, uz prihvaćanje različitosti i razvijanje tolerancije.
RAZLIČITE IGRE I AKTIVNOSTI U DJEČJEM VRTIĆU
UBACIVANJE OBLIKA U ODGOVARAJUĆE OTVORE
IGRA LEGO KOCKAMA
SLAGANJE POSUDE ILI KUTIJE PO VELIČINI
Life is short, enjoy it
Bring the chocolate
JOŠ NEKE IGRE I AKTIVNOSTI...
IGRE S TIJESTOM ILI PLASTELINOM
IGRE NA OTVORENOM S ANTISTRES SPRAVAMA(LJULJAČKA, VRTULJAK, TOBOGAN...)
IGRE S PIJESKOM/ZEMLJOM/BLATOM/VODOM...
UBACIVANJE PREDMETA U POSUDE S RAZLIČITIM OTVORIMA
PRIMJENA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U RADU S DJECOM
Da bi primjena digitalne tehnologije za djecu bila sigurna, potrebno je odrediti pravila njezine upotrebe, ponuditi kvalitetne sadržaje
Djeci treba ponuditi aktivnosti u kojima će svrhovito upotrebljavati digitalne alate i uređaje npr. interaktivni stol, LCD, projektor, povećalo, digitalnu olovku, fotoaparat, tablet...
Računalo je nekad služilo za zabavu, izoliranu igru u informatičkom kutu, a danas digitalna tehnologija poput računala, mobitela, tableta i digitalnih kamera služi za istraživanje, otkrivanje, komunikaciju, socijalnu interakciju, kreiranje sadržaja...
Potrebno je tijekom uvođenja djeteta u digitalni svijet uvijek imati pod nadzorom sadržaj koji gledaju i nastojati izbjegavati pretjerano korištenje digitalne tehnologije