Teorija o kognitivnom i moralnom razvoju djece


Razvio je poznatu teoriju o kognitivnom i moralnom razvoju djece kroz nekoliko stupnjeva, koji su povezani  dječjom dobi.
Ukratko, ona se bavi identifikacijom zajedničkih elemenata u dječjem razvoju, a ne određivanjem kako se djeca razlikuju jedna od drugih.


                                                                                                           ~Kognitivni razvoj~

U sklopu te teorije je utvrdio četiri stupnja dječjeg kognitivnog razvoja:


- Senzomotorički period
- Predoperacijski period
- Konkrete operacije      
- Formalne operacije      


Piageta nije zanimalo precizno znanje koja djeca imaju, već kako ona stječu i koriste to znanje.
Piagetova glavna istraživačka metoda je bila klinička metoda koja se sastojala od polustruktuiranog intervjua s pitanjima koja su oblikovana tako da ispitivanju djetetovo razumijevanje različitih pojmova. Piaget je mogao započeti razgovor pitajući svako dijete isto, primjerice. "Je li je ruža ljepša od cvijeta?" Njegova ostala pitanja, međutim, ovisila bi o djetetovim odgovorima.

Jean Piaget