• Naslovnica
  • Obiteljski kontekst
  • Školski i razredni kontekst
  • Obrazovni sustav
  • Naslovnica
  • Obiteljski kontekst
  • Školski i razredni kontekst
  • Obrazovni sustav

OBRAZOVNI SUSTAVI

Pitanjem uspješnosti ne samo političari i dužnosnici zaduženi za tu problematiku već i svaki pojedinac u društvu. Moguće je razlikovati nekoliko razina vrednovanja u obrazovanju: od vrednovanja učeničkog znanja, preko vrednovanja obrazovnih programa, nastavnika i škola/fakulteta sve do vrednovanja cjelokupnog obrazovnog sustava i obrazovne politike neke države. Vanjsko vrednovanje i samovrednovanje komplementarni su oblici vrednovanja, a kroz njihovu komplementarnost osigurava se trajno unapređivanje kvalitete rada škole, odnosno obrazovnog sustava u cjelini. Vanjsko vrednovanje organizira se od strane nadležnih službi ili ustanova. Važan cilj je i naučiti same učenike kako će procijeniti vlastito znanje, a upravo je samoprocjenjivanje temelj njihove aktivne uloge u procesu učenja i preuzimanja odgovornosti za uspješnost tog procesa.       

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

Website Mockup

created with

WYSIWYG HTML Editor .