Ono što me
posebno zanima je rad s djecom predškolske dobi zbog čega sam upisala
studij Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Zadru. Osobno
smatram da su djeca predškolske dobi mnogo inteligentnija i sposobnija
nego što to većina misli. Kao bitne karakteristike odgojitelja smatram
strpljenje, toplina, razumijevanje, objektivnost, kreativnost i
otvorenost prema novim znanjima i cjeloživotnom obrazovanju. Ono što me
posebno privlači tom zanimanju je spoznaja da su ta djeca ljudi koji će
biti budući predsjdnici, odvjetnici, doktori, trgovci... Svijet
predajemo budućim generacijama i važno je da ih stoga moralno odgojimo
i upozorimo na dobre i loše odluke i događanja u životu. Uz tijesnu suradnju s ostalim stručnjacima u dječjem vrtiću (medicinskom sestrom, psihologom, pedagogom, defektologom, liječnikom i sl.), vrlo je važan segment aktivnosti odgojitelja predškolske djece aktivna suradnja i sus njihovim roditeljima, pri čemu su roditelj sudionici i partneri u izboru i realizaciji sadržaja odgojnog rada s djecom. Ova
suradnja dolazi do posebnog izražaja prilikom pripremanja djece starije
vrtićke dobi za prijelaz u školu. S tim je u vezi i suradnja s osnovnom
školom u koju će prijeći djeca iz konkretnog vrtića, pa bi bilo veoma
korisno da veći broj djece već u vrtiću upozna svog budućeg učitelja.