Ono što me posebno zanima je rad s djecom predškolske dobi zbog čega sam upisala studij Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Zadru. Osobno smatram da su djeca predškolske dobi mnogo inteligentnija i sposobnija nego što to većina misli. Kao bitne karakteristike odgojitelja smatram strpljenje, toplina, razumijevanje, objektivnost, kreativnost i otvorenost prema novim znanjima i cjeloživotnom obrazovanju. Ono što me posebno privlači tom zanimanju je spoznaja da su ta djeca ljudi koji će biti budući predsjdnici, odvjetnici, doktori, trgovci... Svijet predajemo budućim generacijama i važno je da ih stoga moralno odgojimo i upozorimo na dobre i loše odluke i događanja u životu.  Uz tijesnu suradnju s ostalim stručnjacima u dječjem vrtiću (medicinskom sestrom, psihologom, pedagogom, defektologom, liječnikom i sl.), vrlo je važan segment aktivnosti odgojitelja predškolske djece aktivna suradnja i sus njihovim roditeljima, pri čemu su roditelj sudionici i partneri u izboru i realizaciji sadržaja odgojnog rada s djecom. Ova suradnja dolazi do posebnog izražaja prilikom pripremanja djece starije vrtićke dobi za prijelaz u školu. S tim je u vezi i suradnja s osnovnom školom u koju će prijeći djeca iz konkretnog vrtića, pa bi bilo veoma korisno da veći broj djece već u vrtiću upozna svog budućeg učitelja.


vrtic