Interesi
Moji
interesi jesu rad s djecom, stručno usavršavanje i najvažnije završetak
preddiplomskog i diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i
obrazovanja. |

|
|
Najviše me zanima rad s
DJECOM S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
|
„Djeca s posebnim potrebama i pravima smatraju se ravnopravnim članovima zajednice koji su aktivno uključeni u sve segmente redovitoga odgojno-obrazovnog procesa, a ne izolirani ili segregirani entitet. Vrtić je sustav međusobno prepletenih i recipročnih odnosa različitih socijalnih subjekata koji se poštuju i podržavaju.“ (NN 05/2015) |
INKLUZIJA djece s poteškoćama u razvoju
Inkluzija jest uključivanje djece s poteškoćama u razvoju u redovne institucije odgoja i obrazovanja. | Glavni
ciljevi inkluzije jesu potaknuti razvoj odnosa među vršnjacima
zajedničkim aktivnosima i igrom, zatim, stjecanje komunikacijskih
vještina, socjilanih kompentencija i poticanje djetetova
pozitivna iskustva. (Romstein, 2014) | |
| ~ * ~ | 
Djeca s oštećenim sluha | Oštećenje sluha
jesu poremećaji središnjeg ili perifernog dijela organa sluha. Kao
skupni pojam dijeli se na postepeni slijed od potpunog gubitka sluha
visoke nagluhosti do približno standardnog sluha. | 
Autistična djeca | Autizam ili autistični sindrom
jest specifičan oblik ograničenih mentalnih funkcija. Temeljne
karakteristike su nedostatak verbalne, nevrebalne komunikacije i IQ
niži od 70. | 
Downov sindrom | Downov sindrom jest poremećaj koji ima
specifičan i individualni psihomotorni razvoj, IQ niži od 50 te zastoj u
tjelesnome razvoju. | 
Djeca s oštećenjem vida | Oštećenje vida
jest medicinski poremećaj koji obuhvaća sljepoću i slabovidnost.
Sljepoća je potpuna nesposobnost vizualnog sustava da prenese
podražaje, a slabovidnost jest djelomična nesposobnost s ostatakom vida
manje od 40%. |
|
|
"Ja imam mnogo cvijeća, ali najljepše cvijeće su djeca."
Oscar Wilde | 
|
|