Interesi

Moji interesi jesu rad s djecom, stručno usavršavanje i najvažnije završetak preddiplomskog i diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.



Najviše me zanima rad s

DJECOM S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

„Djeca s posebnim potrebama i pravima smatraju se ravnopravnim članovima zajednice
 koji su aktivno uključeni u sve segmente redovitoga odgojno-obrazovnog procesa, a ne izolirani ili segregirani entitet.
 Vrtić je sustav međusobno prepletenih i recipročnih odnosa različitih socijalnih subjekata koji se poštuju i podržavaju.“ (NN 05/2015)
 
INKLUZIJA djece s poteškoćama u razvoju

Inkluzija jest uključivanje djece
 s poteškoćama u razvoju u redovne institucije odgoja i obrazovanja. 
Glavni ciljevi inkluzije jesu potaknuti razvoj odnosa među vršnjacima zajedničkim aktivnosima  i igrom, zatim, stjecanje komunikacijskih vještina, socjilanih kompentencija  i poticanje djetetova pozitivna iskustva. (Romstein, 2014)

~ * ~


Djeca s oštećenim sluha
Oštećenje sluha  jesu poremećaji središnjeg ili perifernog dijela organa sluha. Kao skupni pojam dijeli se na postepeni slijed od potpunog gubitka sluha visoke nagluhosti do približno standardnog sluha.

Autistična djeca
 Autizam ili autistični sindrom jest specifičan oblik ograničenih mentalnih funkcija. Temeljne karakteristike su nedostatak verbalne, nevrebalne komunikacije i IQ niži od 70.


Downov sindrom
Downov sindrom jest poremećaj koji ima specifičan i individualni psihomotorni razvoj, IQ niži od 50 te zastoj u tjelesnome razvoju.

Djeca s oštećenjem vida
Oštećenje vida jest medicinski poremećaj  koji obuhvaća sljepoću i slabovidnost. Sljepoća je potpuna nesposobnost vizualnog sustava da prenese podražaje, a slabovidnost jest djelomična nesposobnost s ostatakom vida manje od 40%. 
"Ja imam mnogo cvijeća, ali najljepše cvijeće su djeca."

Oscar Wilde