Montessori pedagogija | ||
-
* poučavanje
djece u trogodišnjim skupinama koje odgovaraju različitim razvojnim fazama
(primjer: rođenje - 3., 3.-6., 6.-9., 9.-12. i 12.-15. godina) -
* djeca
su kompetentne osobe, koje su u stanju donositi vlastite odluke -
* promatranje
djeteta u okruženju je osnova za stalni razvoj kurikuluma, te uvođenje zadaća i
vježbi za razvoj vještina i stjecanje znanja -
* namještaj
i cjelokupan prostor veličinom prilagođen djeci, a u kojem svako dijete ima
mogućnost kreiranja svog svijeta -
* suradnja
s roditeljima prilikom utvrđivanja zdravstvenog stanja, te higijenskih navika
djeteta -
* prepoznavanje
razvojnih faza koje daju osnovu za poticajan rad u razredu (uključujući razvoj
govora i jezika, razvoj osjetila, te razvoj različitih stupnjeva socijalnih
odnosa) -
* važnost
razvoja "upijajućeg uma", koji se temelji na stjecanju kompetencije u
djetetovom okruženju, i usavršavanju vještina koje su karakteristične za određeni
razvojni period -
* "auto-didaktički"
materijali koji se jednim dijelom temelje na radovima Jean Marc Gaspard Itarda
i Edouard Seguina | ![]() | |