Profile Image Profile Image Profile Image

Đurđa Baljak

Digitalno komuniciranje

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Sveučilište u Zadru

O MENI

Ja sam studentica prve generacije novog jednopredmetnog diplomskog studija Digitalno komuniciranje na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti na Sveučilištu u Zadru. Riječ je o diplomskom sveučilišnom studiju koji traje dvije godine, odnosno četiri semestra, a njegovim završetkom stječe se akademski naziv magistar/magistrica digitalnog komuniciranja.

Odlučila sam se za ovaj studij jer pruža mogućnost osposobljavanja za obavljanje složenijih poslova koji zahtijevaju bilo kakav oblik komuniciranja u digitalnom okruženju, a sve s ciljem zapošljavanja vrlo velike potrebe za stručnjacima tog profila, imajući pritom u vidu trenutno stanje tranzicijskih trendova u Republici Hrvatskoj.

Uz to, ovaj studijski program je usklađen s potrebama tržišta rad i postojećim standardima zanimanja, pritom je naglasak stavljen na upotrebu informacijskih i komunikacijskih tehnologija, znanosti o podacima te komunikacijskim vještinama koje se ubrajaju u transverzalne vještine koje su neophodne u svim sektorima.

S obzirom na to da sam po prirodi veoma komunikativna, kreativna, svestrana i znatiželjna osoba ovaj diplomski studij mi, s ponuđenim izborom kolegija, pruža širok spektar interdisciplinarnih znanja. Upravo zato smatram kako je ovo bio najbolji mogući izbor za nastavak mog obrazovanja, ali i osobnog i profesionalnog razvoja.

POPIS KOLEGIJA
Redni broj 1. semestar 2. semestar 3. semestar 4. semestar
1 Teorija masovnog komuniciranja Digitalna pismenost Krizno komuniciranje Stručna praksa
2 Interkulturalno komuniciranje Informacijske tehnologije i mediji Tehnologija velikih podataka Diplomski rad
3 Strateško komuniciranje Računalni alati u vizualnoj komunikaciji Baština u digitalnom dobu
4 Kreativno pisanje u digitalnom okruženju Psihologija komuniciranja Zakonodavni okvir digitalnog komuniciranja
4 Poslovni informacijski sustavi Web tehnologije i analitika Digitalni marketing
4 Metodologija istraživanja javnog mijenja i mišljenja Kulturna povijest i turizam Hrvatske Pametni turizam

OBRAZOVANJE

Sveučilište u Zadru

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti I Digitalno komuniciranje

2022 -

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti I Tečaj za turističkog vodiča

2019 -

Prvostupnica Povijesti umjetnosti i Sociologije

2016 - 2022


Profile Image

RADNO ISKUSTVO

Novi list

Zadarski list

Prosinac, 2022 -


Profile Image


IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI

  1. Voditeljica studentske emisije Akademska četvrt I Novi radio, Zadar, 2022. -
  2. Promocija Odjela za turizam i komunikacijske znanosti - Održavanje društvenih mreža (Instagram), 2022. -
  3. Festival znanosti, 2023.
  4. Festival znanosti, 2019.
  5. Urednica studentskog časopisa Kontrast
  6. Biennale hrvatske mlade fotografije, 2018. - 2019.
  7. Dani povijesti umjetnosti, 2016.

VJEŠTINE

  1. Pisanje
  2. Fotografiranje
  3. Snimanje i vidomontaža
  4. Vođenje društvenih mreža
  5. Microsoft Office
  6. GIMP
  7. Inkscape
  8. HTML
  9. CSS
  10. StoryEditor Solutions
  11. Videopad
  12. Statistica

JEZICI

Language Razina
Hrvatski jezik Izvorni govornik
Engleski jezik Napredno
Talijanski jezik Osnovno

HOBIJI